Wednesday 8 February 2012

Kaw Kaw Burger Bakar

ellow beb...!!
jom jln2 carik mkn...!
location:: Wangsa Maju Sec.2

Y I recommend to yalls bout this.!? actually, kedai nih my fren yg recommend kat aku. So, aku pulang ritu... aku dgn kental g cari. (padahal aku bwk mak ayah aku)    hahaa... ayah aku kate:: "dik, semata2 nak beli burger dtg sini"?? jauh gak r dr rumah aku...hahaha.... sabau je laa......

sebab::

~ Burger nih sgt sedap.
~ die punye patty sgt tebal...
~ hargenye ok. worth it ngan taste nya!!! aku amek single happiness beef ala carte  = RM10.00 = sbb mlm tuh Saturday Nite so.. ade extra promotion...
~ kedai die same jek cm kedai burger biase cume yg best.. ley mkn situ. + meriah (sebab ramai org) *aku tggu sejam baru ley dpt.!
~ dah mcm klinik.. sebab dpt no.giliran....!
~ burger nih ade bertingkat2... smpai 9 tingkat pon ade... ahaha! kembong cmtuh.!

U the best bro..!! terbaek...!

Ramaikannnn~~ yg duduk2 tuh customer diorg. //aku tapau jek sbb ramai org.
JOM
See... dia punye daging!!!
nyum nyum!!

1 comment: