Tuesday 12 June 2012

Kursus Induksi Umum

Location:: PD Golf & Country Club
Date:: 2.6.2012 till 8.6.2012

---------------------
semputttttt..............
attend kursus diwajibkan untuk pengesahan jawatan...
Tempoh percubaan 3 tahun untuk satu2 jawatan.. so.. within 3 years tuh... kene lulus 2 periksa, 2 kursus (ikut jawatan korang laa kann)
Kalau dlm tempoh 3 tahun x disahkan jawatan... boleh mintak lanjutan...
kalau xdpt lanjutan dr ketua jabatan... alamatnya... Sori to Say good Bye la ye.... angkat beg kuar opis.!

 -----------------------

aku dpt tawaran kursus ni... nak xnak kene join gak. Gile xnak..! kang xpasal2 aku lambat utk disahkan jawatan. hehehe.... (xde alasan kukuh untuk mengatakan TAK NAK)hehehe...

Bag Packing:: bawak la kelengkapan yang mencukupi. (sebab korang xkan ade mase nak basuh bju, nak iron bju).. nak bla bla bla.... time management itu penting time kursus ni. Fully with activities.!! *Pengsan. Kelas smpai ke malam..

But:: Alhamdulillah.... aku berjaya menghabiskan kursus ini. (tp xtau la dengan JAYA nya @ TAK JAYA) - sebab last day ade exam. u noe, esok nak pekse... mlm sebelum tu baru nak study.. coz mase x mengizinkan untuk study dgn kuat.. wuhuuu.. - result keluar lambat lagi. TAWAKAL je AIN...

Geng2 JPS aka Room mates ku
L-R:: Ain preggy mummy, Dayah, Ain aku, Sue
sukaneka// maen terompah gergasi ngan sue
acara ni buatkan kaki aku sakit.!!!
aicehhh.. golfer yang hebat..!
Dewan Kuliah
desktop
Group aku... // sori gambar x jelas...
dinner mlm last....
Group aku... // sori gambar x jelas...
@ front L-R: Ain aku, Dura(Perhutanan), Fida(JPS), Huda(Nahrim), Sim(Perhutanan)
@ back L-R: Zarin(Perhutanan), Saiful(Mineral Galian), Hanafi(JUPEM)
Peace yawww! ♥
p/s:: recover blk tdo secara installment..

4 comments:

  1. kak in!!! naik pangkat belanja org makan. hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyaa... ini bukan naek pangkat maa... ini utk pengesahan jwtn... tp nak blanje.. sila dtg 8.7 ni k.. lalala~

      Delete
  2. hahaha. tersalah plak. itu terlebih makan nanti.

    ReplyDelete
  3. keje gov ehh
    semoga berjaya!!!!

    ReplyDelete