Thursday 11 October 2012

I have it



.Hello helloo.... Lame x tulis blog kan kan...

Well...  Last week a bit hectic. 'sangat laa sangat kann'

Ohh ade cite.. That day aku de tnye opis mate aku.

Aku: syakila jom kite pkai korset jom
Syakila: wtpa.. Aku da pkai aihh
Aku: hahh??! Aku baru nak ajak hg try premium beautiful korset tu
Syakila: hang ni. Ketinggalan zaman laa.. Aku da pkai lama da aihh. (setahun)
Aku : laa.. Yaka. Best x. Best x? (biaselah.. Ppuan mstlah nak kaji mengkaji)
Syakila: best wehh.. Aku pkai badan jadi kejap. "kejap means tegap ye puan2" but its not tough mcm wrestler tu tau
Aku: nak nak.. Hang bli ktna..
Syakila: bli kt kawan aku.. Nnt aku kol dia tgok mcmana..

--------------

A week after.. Tuan korset dtg.
Segak aih.. Dia ni. Nama dia Siti Naimah. Umur baru 25tahun. Tp sgt berpengalaman.. Naimah bg intro dlu.. Dia tnye aku nape nak pkai korset ni..
Aku: 1. nak ballance body figure
        2. nak sehat
        3.  nak cantek
(no 2 & 3 aku ckp dlm hati) no.3 indeed. Hahaha.

Naimah kate... Korset ni. 70% untuk kesihatan dan 30% untuk.. Cantek..
Naimah mmg sweet.. Dia ajar aku cane nak pkai. Mule dia ade bwk 1 set. Dia ukur lu badan aku
So.. Yg set tu aku try laa.. Tp disebabkan aku ni x berapa nak besau. (ek. Elehh suke lah tu org kate dia kecik) kah kahh...
Naimah fitting. Then the next 2 days dia bawak dgn size yg aku selesa pkai..
Thanks Naimah cayang.. I heart u.. ♥♥♥
Sape2 nak try ke.. Nak info ke. Ley g blog Naimah ni..

http://faktacantik.blogspot.com/ 




P/s: hari ni baru hr ke 3 i pkai.. Next entry i cite ape rase bile pkai korset nih. Om om om..

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment