Monday 22 July 2013

Maen masak2

Sardin roll. (en.abg's recipe)
copy paste dr ig suami. yayy!
time tu menunya: murtabak maggi, cendawan grg, ayam grg, sardin... hihi..


Salam ramadhan...

Da 13 hr kite berpuase.. Alhamdulillah im still standing dgn gagah even imma preggy mommy. :) try try..

Well... Bulan pose ni la time aku rajin sikit masuk dapor.. Time ni la jgk beras berluakk... Hewhew..

Xla rajin sgt. Sbb kekdg tapau kt umah mak... Kadang bli jek..

Tapi kadang... Masak... Wahhh!! I Masakkk u ollsss!

Walaupon bukanlah extremely menu yg aku masak.. Tapi rase bangge tetap ade. Kah kah..

Walaupon ianya hanyalah sardin... Aku tetap bangge.. Haha.

Pastu en.abg request murtabak maggi yg setahun sekali buat tu.. Amek kau.. Balik keje terkocoh2 msk. Selamat sempat siap b4 bebuke..fuhfuh

Ape lg aku masak ek so far.. Emm.. Hahh!! Sardin roll!! Nasik goreng sutun!! Air.. Lalala,,

En. Abg kate... Xpe.. Slow2.. Nnt terer la tuh.. "sedap mkn byk, xsedap mkn sikit"... Hmmm...

Semlm en.abg request kari ayam..!! Wahhh.. Jam2 tu carik buku turun temurun mak.. Hopefully aku berjaya. tapi xtahu bile mahu masak.

Fyi, aku jenis masak yg simple2 je b4 ni. Sup sup gitu.. Slalu tolong mak masak jek. Skrg da tawen..,
kenelah berikhtiar demi membahagiakan perot suami. Hihi.

Oklahh.. Smpai sini jek.

P/s: bju raye da beli.. Tapi nak beli lagi... Hihi.., cewah cewahh.

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment