Thursday 17 October 2013

Pembawakan budak ke?

Assalamualaikum...
Heh heh...

Korang penah tau ke pembawakan budak tu hape...?
hak hak... ntah laa aku pon xtau... org2 tua slalu kate..

Contoh ek? bagi aku...

Situasi 1:

ngidam: aku x la ngidam sgt... mak aku n suami aku yg lebih ngidam... cth: mak aku.. nak mkn satey la, pisang goreng laa... suami ku pulak --> nak mkn meatball laa.. ni pembawakan budak ke..?

Situasi 2:

Hanginnn 1 badan!! ni kes laki bini.. aku n suami ku... berangin badan.. sorang sendawa, sorang lagi pon turut serta... akkk ukkk akkk ukkk.. macam org tgh berurut.. suami ku siap masuk sepital la.. sbb kene gastrik. keciannn... kan kan.. ni pembawakan budak ke..? tempias ke suami.. hahaha.

Situasi 3:


Gatal2: hmmm.. yg ni aku baru kene.. dlm last week kot. gatal kat perot n tangan. pastu kaki pon.. dia mcm ruam2.. nak kate stretch mark xjugak. sbb stretch mark lain kaedah penumbuhannya.. hahah. aku early pregnancy mmg da plan xnak mark2 ni.. so.. aku apply minsyam olive lotion. Alhamdulillah.. x de la naek strechmark tu. tapi lately ni. perot ku naek ruam2.. bintat2.. kat certain2 tmpt.. mcm kene gigit nyamuk tuh.  Kemaen gatal lagi uuuu..... mengenyam ngenyam!! merah2 perot. ciannn... ni pembawakan budak ke..?   ni da g klinik.. amek ubat sapu.. hopefully its getting better laa.. aminnn...  hmmm.. ubat-ubatan kat gumah da mcm boleh bukak farmasi!! saket itu, saket ini.. haha.. bersabar ye sayang... ini sume dugaan..



minsyam olive lotion
recommended!! 


Situasi 4:

Lenguh kaki:: haa..... yang ni sgt terasa di akhir2 ni.. jalan sikit lenguh. So.. cik abg la jadi mangsa setiap hari.. urut me plissss..... hihi.... ni pembawakan budak ke..?


Situasi 5:

Mood Swing: kejap ok.. kejap x.. tetibe rase malas nak bercakap. rase malas! penat..! so.. senyap...... Zzzzz.... (sape jadi mangse? ----- tettt ------- ) hihihi... ni pembawakan budak ke..?





p/s:: today i am 34th weeks of pregnancy..!! yayyy! ♥♥♥













No comments:

Post a Comment