Wednesday 24 February 2016

I'M BACK!! 2nd prengnancy--birthday Zahra Afeeya

Assalamualaikum....

Hahaha.. lame gile x menaip kat sini... last sekali post bulan 12 tahun lepas.
Nape lame x update?? (macamkan ramai readers jek menunggu updates) lalalala...
1) BZ
2) Malas (belum dpt mood) now da dpt ke? hihi

Ok. mcm2 nak cerita ni... kite save dulu gamba cik husband aku da transfer tu... (banyak giler kot gambar)!! menangisssss nak cerita.....

Ok. Diam tak diam... senyap2 aku kat sini.. aku da pregnant anak ke-2 da weiiiii..... hahaha. Alhamdulillah rezeki.. NOW tunggu time jek. 38 minggu sudah.

--------------------------------------------------------

Lets cerita my 2nd prengnancy


Aku mule xsangke pon cm cpt pulak.. tp mmg da niat nak anak tahun ni... tp tggu cik kakak 2 tahun la.. tup2 bulan puase hrtu aku dapat PUASA PENUH.. time tu cik kakak 1 tahun 7 bulan and still BF. hihi... da rezeki beb.. aku pelan2 la kayuh bwk perot ni smpai la ke tahap membuyong ni.. kihkih..

Perangai cik kakak cane??? hmmm... mengade memang sejak azali lagi.. nak dpt adik ni. extra mengade laa kann.. kite tgok adik keluar nnt. dia ok x.. hopefully ok. jgn laa tantrum sgt ye kakak.. please behave n give support kat ayah n ibu..! yesss! u can do it...

Wean off da?? hmmm... aku mmg risau kalau dia xnak wean off-- susah wean off.. tapi Alhamdulillah... 2 weeks b4 2 years dia da start wean off sendiri.... Acane aku buat??? senang jek... Don't Offer-- Don't refused..  haaa... lame2 dia lupe sendiri. n bile aku try offer.. dia xnakk mekkkk dah... hukhukkk... tamat lah cerita BF cik Zahra Afeeya. (sedih pulak bile mengenangkan time2 dulu) emosiiii pulakkk... huhuhuhu... 

Now dia da 2 tahun 3 bulan.. (why grown up so fast) ibu baru je abis cite menyusu) huhu... kitorg ade la celebrate ala kadar sikit birthday dia kat rumah atok.. tapi atok nenek xde..... g umrah time tu.. hihi.. so.. buat la rumah tu mcm rumah sendiri..

ok laa... jom la layan gambar yg berlambak2 ni...










 







No comments:

Post a Comment