Wednesday 8 June 2016

I found my true hobby

Assalamualaikum
hihi.. berdouble2 entry hari ni... 

Well dulu2 kalau tnye hobi kau ape... macam2 ko jawab  kan..'

pastu da kawen ni.. hobi akuu adalah memasak. dan paling tepat sekali aku suke buat dessert & treats. hihi...

suke buat kek2.. yang simple la tapi. 

pastu time berpantang hrtu aku gtau mak aku nak belajar buat kek gulung mak. dulu time aku kekecik mak aku jual kek ni. so.. aku nak try la. kalau jadik alhamdulillah.. sebab renyah gak buat kek ni. nampak simple tapi kau kene jadi seorang yg sopan santunnn dan penyabar. sebab kek ni kene bebetul tekun buatnye, salah sikit memang kau akan naek marah. naek darah. semua lah naek. hahha. aku jek belajar byk kali repeat buat--repeat bake... fuhhh!! pastu ade pemangkin semangat.. wahhh pemangkin kauuu.. hahha. boleh husband aku bagi semangat bandingkan aku dengan THOMAS EDISON?? pehhh... yang ciptakan light bulb tuuuu... aku terkesima kejap.. wowww sangat.. tetibe sedut semangat dia.. dan woww.. berkat sabar aku.. dan doa dia same2. dan da berbelas kali salah, alhamdulillah akhirnya aku berjaya..!!

dan aku mula sikit2 nak promote kek ni kat IG & FB aku... alhamdulillah ade customer. kihkih...

jom tengok..























well u know... mak aku sgt happy bile anak dia nak belajar resepi2 dari dia. siap offer nak resepi ape lagi?? lek dulu mak.. sikit2.. hihihi...

No comments:

Post a Comment