Friday 30 June 2017

Raya 2017 : DAY 2 & DAY 3

Assalamualaikum////

Haaa hambek.. sekali entry, ber entry2 kau hupload kan?
hahah.

ok.. fine..

hmm.. lepas da beraya kat KL. kitorg beraya lak kat Linggi, (xsempat amek gambar time ni) sebab smpai pon da maghrib.. dapat la beraya 3 rumah. (nenek, pak tam, cik J)- belah ayah aku...

---------------

pastu anak2 ibu ayah pon da lotih bona  daa.. dari pagi smpai ke malam berayo.. so kitorg barulah g checkin chalet tu (kat Kuala Sg baru) dekat aje ngan kg mak aku.. Alhamdulillah dipermudahkan.. anak2 pon selesa..

----------------

Pagi esok tu.. teros siap2 (tapi x pakai baju raya la) pegi mengeteh!! hahah... pekena laaa roti canai... hebat kann.. kedai ni lejen.. hari raya kedua mesti on!! punyelah ramai orang.

----------------


Pastu balik chalet g berayalah.. ape lagi kannn.. (belah sedara2 mak pulak)>>> pastu pegi Alor Gajah (belah husband)

kan dah kate.... #teamrayedekat2 #teamkawinsekampung KAHKAHKAH!

DAY 3:: g sambung beraya balik kat kg ayah aku tapi sooo sorry( dapat 1 rumah aje) anak2 tdo... dari kampung smpai ke KL... huhuhu...

Tapi kitorg x teros balik rumah... g rumah my in law... sebab mlm tu ade event bakau2.. (sejenis x reti penat gamaknye) hahah... lepas makan.. makan.. makan... (tapi sempat lah kitorg mendobi kat rumah mak metua aku ni) - kau bayangkan mesin basuh dia dah nak same besau ngan kat kedai dobi. manekan tidak aku melepaskan peluang utk basuh stock baju kotor.. hahaha... aku siap sidai, baju siap kering, siap lipat. PAKEJ! terbaekkkk...

pastu malam tu jugak balik rumah... tidooooo...

as we said.. this year very well organized!! ALHAMDULILLAH...


JOM LAYAN GAMBAU..


























No comments:

Post a Comment