Thursday 22 September 2011

Cali si Biadap....!!!!

Korang penah dgr x name serangga nih...???
Chalie... Chalie Chaplin aku tau r...
aku dok Penang nih r baru 1st time dgr.. sbb ade bdk opiz aku da penah kene..

nak dijadikan cite...
puase ritu aku pasan ade cm SEMUT BESAU kat dinding luar rumah aku...
pastuh baru2 nih.. makcik bwh rumah tego aku.. "rumah Ain byk cali kann"??
Hahhhh!!???? My god my god....!! dari xtau, xtakot, teros jd seriau bebbbb!

now, aku xtau simptom kat muke aku nih akibat digigit cali or not... probably mcm ye..
aku bgon tido tau2 rase gatal jek.. MUKE okehh... xtau bile kene....
sbb once cali da gigit, memule ia akan rase gatal..(aku igt kene gigit semut) letak r vicks bagai..
esoknye(semalam), dia cm pedih yg teramat sangat... harinie = dia dah cm luke...
shittoo tol binatang nih..! dorg kate, nnt akan jadik parut... dah r muke ku ini xberapa nak flaw
+ yg nih... lagik r.... huuuuuu.. sabau je laaa laaa laaa...

take care Ain, take care..!!!
mangse kejadian..!!! huuuuuuuuuu.. :'(

benci kauuu!!!

2 comments: