Friday 11 November 2011

Alhamdulillah

Salam Jumaat...

Setiap ujian Allah membuatkan jiwa kita kuat..
Ujian Allah tanda Allah sayang kat kita.. nak uji kita..
Syukur...

-------------------------------------------------------------------
well... semlm genap 3 month aku splitclash... masok mid 2nd month tuh aku da mula rase tenang...
dah x nangis2(bazir air mate jek wtpe? kannn....)
& mungkin sebab aku slalu b'doa supaya Allah tolong aku, supaya Allah kuatkan semangat aku.. ALHAMDULILLAH... aku dah ok!!! yehhhh!!!

Percayalah... Allah sentiasa bersame kita kalau kita sentiasa ingat kat DIA..

Sekarang tumpukan pada benda2 yg ada di depan mate kita...
Yang lepas, biarkan lepas...
Yang penting JUJUR & IKHLAS dlm setiap perbuatan...
InsyaAllah dapat berkat dariNYA...

sekian.......


2 comments: