Wednesday 14 December 2011

I am a tourist guide....

Last week my fmly dtg melawat aku kat sini....
So, aku REPEAT blk ape yg aku da pegi.......

1st day::
1. Penang Hills
2. Batu Feringgi
3. Padang Kota Lama
4. Fort Cornwallis
5. Muzium Negeri
6. Rumah P. Ramlee

1 hari ley habes.... tapi diorg balik rumah... lenguh2 kaki.. jln ngan aku mmg lenguh r.. aku kan suke bejalan

2nd day::

g dekat2 jek.. tapi kuar kul 10am blk kul 6pm ntah mane tah aku bwk... cm layan jek diorg.. haha... tapi hentian paling lame ofcos r Library Seberang Jaya..!!  racun diorg suruh membaca.. aagagaga...

bersama puan mak
Abg, M.lang, aku ain, incik ayah, puan mak
ngan cek anas(my kazen) yg suke melepak kat umah aku
Top:: scarlet shirt
Bottom:: unnamed jeans
flat:: balalaca
shawl:: recycle dlm gobok aku laaa..
 
kat umah p.ramlee
 

No comments:

Post a Comment