Tuesday 28 August 2012

Jika Hari.. hari.. hari raya!!

♥♥
Acara bermaafan
tau ayah ckp ape kat aku:: ''haa... jgn nak melwn ckp ayah..'' erk..!
Si Kaseh berbaju raya...
Adik2 (anas n kamila) = pheww... kalah aku.. diorg ni tinggi melangit
Mak dan teh tarik!
Ramai x adik beradik saye....
Dan ini...
Black Maria
The Rainbows
My Attire: peachy kaftan
shawl: beads of mine
shoe: step
Alang dan saye. it was great coz kaler bju kitorg slightly same. kn kn
aku tiada coz aku yg snap
ok nice. aku tiada lagi di sini
tu aku. *tapi xnmpk. sbb budget sopan salam2
tiada aku
itu aku..!! itu aku..~

ngan atok. *sob sob.. ngan nenek xde la pulop...
ngan wee... en. imam muda.
kitorg lagik!
dan lagik
dan ini sudah melampau...
mlm 1st raya;
tuka outfit.
kebaya = similar with my dingding Erni ♥
Noi, Erni, Ain

Tengok da gamba raya aku tu..?
Hehhh....
Well.. X terlmbt utk aku wish SELAMAT HARI RAYA kann..kann.. Kate raye sebulann~
Hows ur raya..?
Well.. Raya tahun ni. Alhamdulillah,,. Happening n syukur sgt dpt beraya bersame insan tersyg. Kn kn...


P/s:: insan tersyg 'sorang' lg tu,,, Insyaallah.. Tahun dpn kite raye same kehh.. Weee~
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment