Tuesday 7 October 2014

Selamat Hari Raya AidilAdha 1435H

Assalamualaikum wtb

Haii ape kabar..
hihi..

Jom cerita raya kami...
tahun ni 1st time Zahra Afeeya beraya haji.
SO.. tahun ni aku masukkan nama dia 1 bahagian, mak aku 1 bhgn.. aku 1 bhgn..

Alhamdulillah. Selesai.
Tahun ni x blk kg. ye la. sebab buat korban kt sini kann..

Aku ditugaskan untuk buat dessert.
Mak aku.. mcm biasa laa.. cheff.. main dish dia kasi tapau semua...
hihi...

Sehari sebelum raya sempat lagi la kitorg 3 beranak g Sogo. Org duk sebuk2 buat persiapan raya. kami jenjln sini. hahaha...

Jom Layan Gambar...

BYE

Riang ria

when she meet her good friend

Buat sogo mcm rumah sendiri katenye

KAMI
1st dish: cheesekut
tenkiu syaiyangg.. tolong deco cheesekut ni
♥♥♥


kasik zoom sikit texture
my baby di pagi raya

See.. dia pegang ape???
LIPSTICK IBUUUUU!!
Jemput makan

Puding Oreo lupe letak gule
maka jadilah coklat bar..

Turn kami..
penama.. kene tengok lembu korban kite..
at least darah yg mengalir tu

Lembu korban kami No.5

Budak itu.. kushyuk tengok lembu
3 generation

ibu cap anak

our dessert of the day...
tenkiu family busu sebab bwk sekali potluck raya.

anak2 busu...
entah ape yang dilucukan tahhh..-zahra afeeya

Till then.. Selamat Hari Raya!!!



No comments:

Post a Comment