Thursday 13 October 2011

Tropical Spice Garden

Oh well.... aku memonteng keje...! pas pekse xmasok opiz.. boleh g jenjln pulokkkk......
hehehe.... sekali sekale... dua kali dua kalerr... :p

aku g Tropical Spice Garden. tmpt nih dkt ngan Batu Feringgi. Pesisir pantai je... masuk RM14 for adult.
masuk2 jek da bebau minyak bam dah sebab bemcm2 pokok ade kat sini.. menarik bukan??
aku mmg suggest kat korg "Jemput la dtg sini"... tmptnye sgtla tenang, nyaman, aman damai....
paling tertarik---> Landscaping dia! mmg da bombb laahhhh......!! auwww auwww!!

kepada sesiapa pecinta alam sekitar.. harus melawat tempat cmnih.. *mentang2 aku keje under kementerian Sumber Asli & Alam sekitar.. Promote pulekkk... ehehehe....










2 comments:

  1. wahhhh menarik betul aku pon ske neyh!!
    ain ko snap cantik la..meyampah aku!

    ReplyDelete
  2. kalau pic yg ade aku tuh.. bukan aku snap.. yg xde aku dlm pic tuh baru aku snap.. hahah..!

    ReplyDelete