Monday 17 October 2011

YNWA #7

15th Oct 2011(Saturday)- hikhik.... come to mama....! disebabkan aku suke g jenjln + org paling free on the weekend, aku diamanahkan opizmate aku utk beli hamper baby tuk anak boss aku. newborn baby boy.! aku terkedek2 sensorg g Butik Anakku... diorg xnak beli baju baby, so, aku pilihlah sendiri barang2 selain baju utk dihamperkan... BEST gak pilih brg baby nih.. (berangan jap)... aku nak anak kembar. twinkle twinkle little star.!! hikhik.... ♥ ♥


 
pilih punye pilih, maka jadik lah hamper nih. budget RM100 je ok!
 After that... aku g lepak kat sini pulak --->@ Sunway Carnival Mall.......

adelah sejam lebih lepak sini. bace magazine. nak beli xmampu.
especially outsider magazine.! auwww.. xmampu mak..!

Then lepak ke kawasan sekitar dengannya..


GSC Anny.. aku xlayan pon.. lately xde cite yg boleh dilayankan.. heee

best TV nih.. sensor by body moving jek.. gempak kan..~??


Lastly, beli kete putih tuh(nissan 350Z) kat Toys ''r'' us..RM5.90 jek..  

No comments:

Post a Comment