Friday 2 March 2012

Alhamdulillah... masih bernafas...

2/3/1986::: Aku lahir.... mengjengah ke dunia dlm pukul 10 setengah PAGI.. mak aku kate time matahari bebetul naek, aku lahir... tu pasal aku ni ketegaq... degil... (aku xrase mcm degil) pon...:p

2/3/2012:: Alhamdulillah masih bernafas... -----> 26tahun... da lebih suku abad da nih.. tua tua... berisi. ~tibe

# Alhamdulillah diberi nyawa untuk mengecapi nikmat dan rahmat Allah di dunia ini
# Alhamdulillah dilahirkan sbg manusia.
# Alhamdulillah dilahirkan menjadi salah seorg umat Nabi Muhammad s.a.w
# Alhamdulillah dilahirkan membawa iman dan Islam...

2/3/2012:: Alhamdulillah syukur......

# syukur ke hadrat Ilahi yg meniupkan roh ke dlm perot mak aku utk menciptakan aku sebagai aku....
# mendoakan kesejahteraan mak ayah aku yang melahirkan ku...
# Indeed, tersgt SYUKUR.... ^^

No comments:

Post a Comment