Thursday 8 March 2012

Dia buat hal pulakkk....

ahaahaha..!!

aku nih jarang sekali kene cirit- birit... mlm tadi lak kene..... aku mkn smbal sotong mlm td.. aishhh!!
silap percaturan lu derr.....
kul 1.30pagi kot...! keluar masuk toilet... 4 kali..!
xlarat dahh... aku menggagau carik ubat....!
arghhhh.....!!! tension....! 
Ting tongg!!! selamat aku igt pada peti emas aku... mule budget ubat tuh xde....
Jeng.. jeng.... jeng.... ade rupenye... thanks to my ayah coz masukkan ubat nih dlm kit box nih.. huuu
makan lahhh 1 packet.... then baru leh tido..... pagi td Alhamdullah.... da ok...!




Insider First Aid Kit

Nie r penawar nye... ahaahaa!!



P/s:: kalau anda gagal hubungi aku dalam masa 3 hari... sila pecahkan pintu rumah sewa aku... hahaha! mintak2 dijauhkannnn....~

No comments:

Post a Comment