Monday 27 June 2011

Aerobic is BEST Bro…

Dulu time kat KL join gak every Sunday morning (tapi tu pon kalau rajin bgon awl r) kat Tasik Permaisuri. G ngan mak aku. Tapi mak aku kat tempat poco2. Aku kat tmpt aerobic.
Bile da pindah Penang nih.. terajin plak follow aerobic kat sini. Sebab yg ni after office hours. So, mmg join r. Buat kat Klinik Kesihatan Seberang Jaya. Best!!! Sebab boley kuar peloh, boleh tergedik2 joget2. Sini 3 kali seminggu. Free je pon.. Pukul 5.15pm start -6.15pm cmtu abes.. Biase kalau Isnin, Rabu, Jumaat memang aku bwk baju spare. Sebab balik keje teros ke sane.. Aku kalau smpai diorg da start da dlm 5min cmtuh sbb aku keluar opiz kul 5, dlm 15 20 min smpai la kat klinik tuh..
Kebaikan senaman aerobic nih:
* membakar lemak2 korg  (workout 30-60min = can burn up to 500 calories)
* fit fizikal & mental.
* Meningkatkan kecergasan kardiovaskular(jantung).


* Cantik Luar Cantik Dalam… Cantik dengar sini:


"Jom, aerobik untuk kesihatan tubuh badan anda".!! p/s: sila pakai pakaian yang selesa utk tujuan ini ok korg..

PEACE YO..!!




2 comments: