Thursday 30 June 2011

Penakot Ubat??

Al-kisah..

Aku xkan lupekan sampai bile2.. Time tu aku umur 6 tahun. Tadika lagik. Aku demam.. so, xla g skola. SEMINGGU lak tuh.. buDak kecikkan doctor bagi ubat air. Aku xley minom.. Muntah balik.. mak aku bengang r sebab aku jenis PENAKOT UBAT. Dah la ponteng skola seminggu! Lagi r menyirap darah mak aku. Bile dah smpai tahap maximum punye bengang, mak aku simbah ubat tuh kat kpale aku.. 1 per 1 ubat dia tuang..!! (macam syampoo plak rasenye) heheh.. Ubat demam, batok, antibiotic abes dituangnye… cam tinggal sesudu dua lagik, mak aku suap kat aku… On the Spot aku nganga mulut, NGAP..!! “HAAA… BOLEH PULAK..!! (takot punye psl). Keras rambut aku kene simbah ngan ubat.  Padan muke aku..! Rasekann...!! Huuu… :’(
Pengajaran: Selepas kejadian itu, aku da terer mkn ubat smpai sekarang. Haaaa...~ Tererkann aku...  ♥♥♥ MAK!!

4 comments: