Tuesday 20 August 2013

Sweet choc cupcakes for the Sweetie girl of the day..

The Making of...








Hee... Bertemu kembali....!!
Sambungan last entry,,

I've decided nak bg cupcakes kat Erni utk majlis tunang tu.
So... Dia tunang on Sabtu.. Aku buat kek ni hari khamis 1 adunan... Hari Jumaat 1 adunan...
Kejap je pon nye alahai! Gune ready mixed ingredient. Pastu aku xbakar... Aku kukus gune pemanggang Giacomo ajaib aku..

Aku perasan.. Bile kukus gune pemanggang, texture surface die cantek.. X merekah.. Xmcm kalau kite bakar dlm oven.. Kalau dln oven, dia merekah n a bit kering x moist sgt... Kan kan... So.. Buat ni not takes a long time maaa...Kejap je.. 1 adunan tuh dpt la lebih kurang 100 pcs cup yg size kecik tu..
aku buat 2 adunan,. Dpt laa lebih kurang 200 pcs.. Hee!!

Kesimpulannya::: laku laris perniagaan aku hari tunang  Erni hrtuh... Habis kauu!! (lg pon kecik ceconit je pon) .. Makan 1 sedap, makan 2 xpuas, makan 3 sedapnye!! (hahaha... Perasan lak kau ni ain)!!!
K Bye... Xoxo.




Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment