Tuesday 6 August 2013

Teman yg setia














Hye hye.. Lagi 1 hari setengah je nak berpuase n pastu da raye... kan kan

Well.. Cite pasal teman..

TEMAN tapi MESRA = rapat gile. Sharing is caring la konon. Sume benda nak cite, sume bnda nak gtau, sume masalah nak luahkan.

TEMAN SEHIDUP SEMATI = u jump, i jump...

Tapi last week.. Aku jadi
TEMAN budak tu g wat pedicure
TEMAN yg SETIA = aku ngan Kamila.
2 jam ++ kot menunggu.

Lokasi:: jln telawi, bangsar,, dpn bangsar village, atas kedai PARIS.
Saloon ni complete ngan buat rambut, potong rambut, buat kening(haa.. Yg ni rm7) je.
Pastu ade manicure pedicure...
Aku xsempat la try service diorg ni.. Sbb rmai sgt..
Bg can la kat bakal pentunang ni cecantek kannn....
Kedai ni sgt ramai org. Maybe sbb nak raye kot. So ramai lah nak cecantek. Siap ade kaunter amek no.
Smpai2 je erni dapat no.107... Tgok no skrg.. Baru 89.. (kau bygkan brape lagi turn)..
Hohoho.. Kite tggu je la...
Berkat kesabaran kami, akhirnya tiba jua giliran budak erni tu.
Mcm best je aku tgok org tu setelkan kaki erni.. Ade la dlm 30- 45 minit gak r dia kerjakan kaki erni. Itu S.O.P so haruslah ditepati kan kann..
At the mean while.. Aku n kamila menunggu.. Smpai tetido kitorg. Puase kann... Letih.. Letih!! Tp nak berjln gak.. Huhu.
Alhamdulillah... Akhirnya.. Siap gak.!! Tu dia aihhh! Merelipppp kuku habaq hang nohh!!
Pastu. Kitorg teros blk g bazar.. malas nak jenjln da.. Letih nak gile... Hahaha

P/s:: fyi, kedai ni juz entertain ladies je okeyy..
BYE...


Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment