Monday 19 August 2013

Tunang dah dia aihhh!!

Nak jugak tunjuk cincin tunang dulu..
Bergambar bersama Pak Haji Wahab
Simple pelamin yet its cun!
Ayah aku.. aka pak haji wahab selaku wakil speaker untuk pihak pompuan.
Kemaen sopan lagi kau ye! baguslahh.. hahah
Comell!! comel mcm aku.. lalala
Ni la family Pak Andak_ En. Zulkefli_ family Erni
Sgt gewammm sama ini budak! Nama dia Azzahra Durrah. _anak buah (sepupunye anak)
Gambar kenangan:: family aku
We are Cousin yg hot! wekk!
Gamba lagi.
Lagi!
Aku tolong adjust utk manisan dan kueh mueh..
sudah adat kalau da jadi pelakon utama, Heroin dlm sesuatu cerita
mesti perlukan publisiti utk berjaya! hikk!
Bergambar bersama en. abg saye. wooww!
Ok ni last!! kami mmg suke bergambau tahu!?



Hye... Salam 12 Syawal.
Hr Sabtu ritu aku attend sepupu ku tunang..

Dia ni pengapit aku time aku kawen ritu.
Kitorg mmg sgt rapat... Rapat dr kecik lg..
Umur dia 25.. Hihi... Nama dia ErniZuhana. (cewahhh.. Mcm promote pulak)

Well... Alhamdulillah.. Majlis berlangsung lancar.
Tunang dia org Kulim, Kedah tapi keje kat KL r.. So.. InsyaAllah.. Tarikh kawen diorg tahun depan. 23,24,31 Mei 2014..

Hikkk...!! Da nak tawenn da dak kecik ni kannn...
Semoga dipermudahkan segala urusan.... Aminnn...


Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment