Tuesday 16 August 2011

Big Girl Don't Cry

Salam....
Kisah time aku kecik2..
Menurut cite mak ayah aku, aku paling suke nangis… dr start lahir smpai dekat umo setahun aku kuat nangis.. Jiran2  sume da tau da..slamat dpt jiran prihatin. Kalau x, da kene cubit2 da aku.!  entah ape yg aku nak pon aku xtau… bukan ade ape pon, saje gedik nak nangis..
Tgok pon tau bby nih bukan aku! ehehh...
source: google...
Kesian Mak Ayah aku nak besarkan anak ppuan sorg nih!… Sungguh besar jasa ibu bapa kan…!? So, kengkwn.. Jgn menderhaka kat org tua okeh..!!! smpai ke mati pon kite xley dpt nak bls jasa diorg. So, yg ade parents lagi hendaklah taat & jgn menderhaka, doakan diorg bahagia n jgn saketkan hati diorg. Yg dah xde parents sentiasa doakan agar mereka  ditempatkan di kalangan org2 beriman. Sesungguhnya  doa anak2 yg soleh adalah amalan yg akan dibawa di hari Akhirat kelak..
Sekarang da besau, kental r sket(xmcm kazen aku_CIK IKA) dia lagik r BUDAK KUAT NANGIS! (harap2 die xbace entry nih)… hehehe…
Tapi aku akan nangis kalau de benda yg buat aku sedih, sebak, terharu… (elehhh korg pon nangis gak kan kann..) org xde perasaan jek xnangis.. kan kann... n aku kalau da nangis susah sket nak brenti…  merah2 mate…! Huuu.. kejapan ley kuar blk air mata kalau rase sedih.(tp nangis sorok2 r)… malu org nmpak.!
Psst…!! sumtimes kalau down, aku nangis dpn Penciptaku supaya bg tenang jiwa n mempermudahkan urusanku..
I'm GLAD I was born in this WORLD….. Thank You Allah………

2 comments: