Monday 22 August 2011

Kisah hati #2

Tu dia.... Tu diaa......

Raya mood dah mai daaaa....

Tinggal seminggu je lagik Ramadhan nak abes. Semoga kite dpt manfaatkannya dan mendapat syafaat dariNYA.. Aminn....

Aku da abes shoopping raye... beli baju tuk family, cousin.. last skali baru aku cari baju aku....
keh keh...

Semlm Ahad, bgon la lambat sikit.. sikit jek... Pas bgon excited bukak LANGSIR... ganti yg baru.. (cewahhhh... macam laaa ade tetamu nak dtg umah aku nnt kann) langsir pon da mcm corak ketupat da skali tgok.. mmg ikut tema r...! weeee.......

Then mlm td bergelut dgn Lipas & Lebah... Arghhh.... tak tenteram hidop aku kalau ade gangguan ni lahhh...! Skrg sudah mcm mau demam.. tu belom buat kueh mueh lagik. baru bukak, cuci, pasang langsir..!!

Anyway... Aku menyusun 10 jari memohon ampun & maap andai ade buat salah okehh..!

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN ... & HATI- HATI DI JALAN RAYA..... :)

regards,
AIN


No comments:

Post a Comment