Friday 26 August 2011

T.G.I.F

ehehhhh Assalamualaikum......
suda tiba hari Jumaat hari ni beb.....
feel raya semakin hampir.. & xtau jumpe lagi x ngan Ramadhan tahun depan..
semoga Allah s.w.t memberkati amalan puasa kita semua.. Aminnnn.....

tahun nih aku raye kg mak mentua mak aku...... (kg ayah aku laaa tuh) --> kat Linggi, N9
pastu raye umah mak mentua ayah aku lak.. (kg mak aku) -->> Kuala Sg. Baru, Melaka.
pastu raye umah mak mentua aku... (ehehh berangann..)...
raye nih nak girldix girldix ngan kazen2.. rindu bangat sih sama kalian..! ♥ ♥

well.. aku blk kl esok pagi..(sabtu).. doakan semoga selamat smpai ke destinasi...
bestnye.. (dlm best2 ade gak a pieces of my heart rase xbest).. --> RAHSIAAA.. hikhik..

kepada semua yg nak blk kg..
diucapkan, selamat jln.. & hati2 di jln raya.
Ingatlah, aku adalah kesayangan korang2 sume..(tibe...~)...





2 comments: