Friday 12 August 2011

Kisah Hati # 1

Disebabkan aku seorg yg sgt rajin.. hari2 aku memasak… (kat bazaar ramadhan)
Ye r dok sorg,  baek aku beli jek…  kann kannn…
Aku akan beli main dish tuk bebuke, air, n mknn tuk sahor even aku kdg2 jek larat mkn.. Kalau xlarat, minom air mineral kat tepi katil then tdoq balik.. hehh……… 
Al-kisah, aku xpenah lg mkn kueh mueh yg dibeli.. dibeli pon utk bg kat makcik bawah rumah aku.. sebab, aku nak mkn 1 jek.. xkan aku nak beli 5  2inggit.. mkn 1 pastuh membazir..
Q: nape x beli 1 piece jek??
A: Xmungkin kot.. heh..
---------------------------------------
Q: nape xamek 1 dr kueh yg kau nak bg kat makcik bwh tuh??
A: Xpe laaa,,, haha..
---------------------------------------
Pastuh hari laen teringin pulak nak mkn murtabak, beratuq punye r pjg, padahal beli 1 jek…  bebuke mkn secuit jak.. pastuh?? Xmo da… (kalau ade org laen ley tolong abeskan kan best)…
Beli roti john pon cmtuh… Aishh..! pembaziran...
Huuuu.. sedih wehhh bebuke sensorg….!!! (try to be kental)………
Tabah menghadapi dugaan…… cewahhh!
-END-


Source: Google..


1 comment:

  1. kesian ko..hukhuk...hidup diperantauan...cepat la kawen kasi ade teman..weee

    ReplyDelete