Thursday 18 August 2011

wa sengattttt lu kang.......!!!

Gigi belom abes tumboh, mau masok ini line aaaa…?
Jgn maen mercun time tgh2 mlm boleh x!!? saket jantung aku cmnih.. *baru nak mimpi minom teh ais da tersentak..!
Aku da lah lemah semangat kalau dengar bunyik kuat2 nih…. Mlm td aku dok syiokk liauu tdoq(xla tdo mati sgt).. kalau tdo mati, xsedau pon.. tetibe dengar bunyi macam BOMB sehhh..! teanjat boboi….! jgn Biadap sgt tgh2 mlm maen perang perang!.. xde perasaan tol…
Lu masok tempat gua, gua bom lu…!
BAHAYA maen mercun okeh….
Walaupon aku xde adik2 n blom de anak2, nasihatkan adik2 dan anak2 anda jgn main mercun.. mercun yg pop pop yeh yeh tuh xpe..
Nak jadi cmnih buat r..! buat r…!!

haaa... kan mak da pesannnn.......


Mercun Bola yg kuat bunyinye.. bahaye2...
  
Main bunga api je laa... baru la cute.. kan kann...


x care langsung main mercun nih...
tapi ok laaa dari mercun bola tuh kannn




2 comments: