Tuesday 2 August 2011

Miss this uniform

Aku terjebak ngan martial art nih(taekwondo) utk suke2 jek kat skolah. Time tu aku form 2.  ikot arwah member aku (Siti Khalisah). She’s the one yg cucuk aku suh masok b’same2 ngan shikin, nini.. tp sygnye umonye xpjg.. Al-fatihah~
Mmg best r.. coz tau ape itu, sidekick, back kick, bla bla bla…. pastu masok competition(xpenah menang pon) hahaha.. Looser!!! tapi yg seksanye nak naek grade. memule beltputih àkuningàkuning hijauàhijauàhijau biruà biruà biru merahàmerahàmerah hitamàhitam.. (haaa… bykkan) nak ke next belt kene ade test.  1 test ade sparring & kene ingat step. Training paling best sbb makin hari makin speeding.. perfff…  really workout & burnout!
Aku dpt black belt time aku form 5 kat skola teknik dulu.. dah la kaki aku kene sengat lebah 1day b4 test. Kene pecahkan block kayu & ingat step  yg pjg lebar. Adehh.. slamat lepas.. so, dpt la aku 1st Dan Black Belt. Kihkih.
Ingt lagik,, time aku kat poli, aku represent utk lawan antara poli2 m’sia.. FYI aku da la rabun, xpkai spec mmg  kabur r.. so, aku pkai contactlens even xdibenarkan time sparring. Nak wt cmne.. nnt aku xnmpk r lawan aku kannn~ aku kene punch kat pipi time tuh!  pedih kene punch weiii! Kalahh lak tuh..~ pas abes lwn, mmber aku kate “aku da agak kau mst pkai lens sbb nmpk kau betol2kan mate kau time kene punch td. padan muke kau”.. cissss!!! Lens ku nak tekeluar dek kene punching tuh..
Tapi tu dlu r.. sekarang lepas abes poli aku da besara.. dah jadi mak nenek dah.. baju dia pon aku da letak mane tah..~ but sometimes I do really miss this… 

On The right: is NOT me..  :p
watchaaaachaa!!



On the left: I am Me... *time nih tgh training kat poli :)



3 comments:

  1. me too..tp aku takat kt sekolah je..hijau je kot..lps tu senyap. kt institut aku bnda ni x aktif bosan tul!

    ReplyDelete
  2. ciknat: a'ah... hahah...
    cik G: heee... ok lah tuh.. ade basic..

    ReplyDelete